Skrivaren från helvetet

Idag har jag:

- Gjort ett religionsprov - CHECK!
- Haft en engelskaredosning - CHECK!
- Ätit i matsalen utomhus för första gången i år - CHECK!
- Dampat på vår skrivare - CHECK!

Det låter ju väldigt oproduktivt, men det känns väldigt bra att de två översta punkterna är klara! Det om skrivaren har jag lite kommentarer på. Jag HATAR våran skrivare. Skulle skriva ut mitt PA till imorgon. Funkar bra... till sida 14. Sen skriver den bara ut vita blad med lite svart kludd på. Pappa och jag en timme och försökte fixa skiten, men det gick inte. GAAAAAh. Och grejen är att detta är inte första gången som skrivaren krånglar när jag ska använda den. Utan den krånglar i princip VARENDA gång jag ska skriva ut något. Den har något emot mig... :( får skriva ut arbetet imorgon i skolan istället... och well, anledningen till att jag skriver om en skrivare är att jag helt enkelt bara ville få ut det någonstans, hehe. Fullt normalt.

Nu ska jag iaf bocka av ännu en punkt på att-göra-listan, nämligen att fixa inför PA-redovisningen imorgon. Komma på något fyndigt sätt att redovisa det på, och fixa klart allt. Får se vad jag hittar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0