Their heavy words can't bring me down

Jag kan inte fatta att det snart är maj. Idag tillochmed kändes det som sommar. Asfint väder (ja, jag vet att jag tjatar om väder hela tiden men jag kan inte låta bli //framtida meteorologen) och allmänt fint. Har trots det suttit inne iprincip hela dagen (förutom en timme typ, lite sol måste man ju få) och, konstigt nog, läst Harry Potter. Jag liksom fastnade och kunde inte sluta. Aja. Sånt händer :)

Igår kväll var himlen overkligt rosa när jag cyklade ner till Cissi. Några minuter efter kom Frida, och sedan gick vi till BK. Det blev en del dans och sånt tillsammans med en jävla massa människor, men vi gick hem strax efter 1 nån gång. Trevlig hade jag det iallafall, så tack ni två <3

Imorgon ska jag fixa mina studentinbjudningar och sedan tar jag bussen till Merlänna för att fira Valborg! Det blir tredje gången gillt jag spenderar valborg där, och det är alltid lika megamysigt :D så det ser jag fram emot!

Såååå... det var det. Känns döbra med två extra lediga dagar. Skönt att slippa en mördarmåndag och en tristesstisdag liksom. Kunna spendera dom två dagarna med lite kul grejer istället :) Och sovmorgon! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0