Titanic

Idag har varit riktigt fint. Börjar med finfint väder, en lektion och sedan en tripp till matsalen. Efter det så var jag hemma en stund och sökte till ytterligare ett jobb. Sen åkte jag ner till skolan där jag, Cissi, Jasmine och Frida åkte till McDonalds och råkade kasta ner Allt inklusive själva brickan i sopnedkastet. Hehehhheheheh, jag dog! Sen så åkte vi tillbaka och jag och Jasmine tillbringade lite tid på stan medan vi väntade på att de andra skulle sluta, och när dom gjorde det gick vi till bion och kollade på Titanic i 3D! Så fin film, men så mycket 3Deffekter vet jag inte om det var. Det var sjukt bra ändå, och jag tror aldrig jag varit med om så många som grät i en biosalong. Fint och sorgligt var det, som sagt!

Nu väntar sängen och imorgon blir det EMfotboll! Tack allihopa för idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0