Annars kan vi ju fråga nån som bor där

Imorse klev jag upp olagligt tidigt och satte mig på tåget mot Stockholm tillsammans med Linnea, Cissi och Ann. Efter att ha tagit fula foton i en fotoautomat (ser drogad ut) så gick vi till Thailändska Ambassaden. Visumfixet gick problemfritt (hittills ja, peppar peppar) och dom är tydligen klara att hämtas redan imorgon (!!!). Perfekt liksom! Sen handlade vi frukost och satte oss i Humlegården en lång stund för att prata och titta på människor, gick en sväng till Stadium för att köpa nödvändiga grejer och sedan åkte jag och Cissi hem. Fin fint!
 
Ikväll ska jag övningsköra till Norrköping för att kolla på en byrå till lillhuset :) får se hur det går, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0