Dags för nytt!

OH FUCK IMORGON ÅKER VI.
Har packat klart (typ). Eller jag har inte lagt något i väskan än så jag vet inte om allt får plats, hehe. Men jag är en mästerpackare så det ska allt funka. Jepp. Annars så håller jag på att psykbryta lite nu när jag inser att jag inte kommer sova i min egen säng på tre månader. Eller inte psykbryta kanske, men jag känner något himla konstigt som man inte kan beskriva. Jag kommer inte att se Sverige på tre månader. Jag kommer inte se min familj eller mina vänner på tre månader. Jag kommer helt enkelt byta liv i tre månader. Heeelt galet! Det är så sjukt spännande men jag blir faktiskt nervös när jag tänker på det. Vad som helst kan hända, och det innefattar ju även de dåliga sakerna (höhö). Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att denhär resan går bra och att vi får det så sjukt jävla roligt. Att jag kommer hem och känner att jag har vuxit som människa. Att det helt enkelt blir världens bästa resa.
 
Som ni redan kanske vet så har vi en reseblogg som ni kommer till om ni klickar HÄR, och det är i den bloggen jag förmodligen kommer att skriva i från och med nu. Denna blogg får helt enkelt vila tills jag kommer hem.
 
Så, hejdå Sverige och alla jag älskar, jag kommer sakna er så himla mycket <3 Vi ses om tre månader! :)
PUSS & KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0