Nästa söndag smäller det

En vecka kvar nu. Om en vecka sitter vi på planet på väg mot vårt nya hem för de tre kommande månaderna. Helt stört. Vet fortfarande inte om jag riktigt fattat att jag ska resa iväg. Det känns liksom inte så på något vis. Men tre månader går fan snabbt, och jag ska se till att njuta fullt ut när jag är borta. Jag har aldrig vart borta så länge förut. Så långt bort. Lite läskigt, faktiskt. Men det kommer vi klara, det vet jag! Och vi kommer ha det så jävla bra det bara går!
 
Ikväll var Linnea, Ann, Cissi och Janina här. Cissi, Janina och jag köpte en hel vattenmelon (på 6 kg!!!) som vi delade på. Skitgod var den. Sen har vi mest fixat bloggar och pratat och kollat på gamla bilder. Fint tycker jag!
Imorgon kommer min älskade farmor hit. Det blir sista gången jag ser henne innan jag åker, så det ska bli jättemysigt att spendera hela dagen med henne! :) vi ska äta lunch ute, prata, umgås och ha det allmänt bra. Sånt gillar jag! Så nu ska jag sova. Godnatt världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0