Svalkar vinden värmer solen

Tja, nu när jag kommit ut ur frustrationsstadiet så känns det lite bättre. Saker fixar sig. Tillbringade fredagen med Ann och Linnea, sov över hos Ann för att sedan vara där på lördagen en stund. Vi har även skrivit ut alla papper och sånt som vi behöver för visumet. På onsdag verkar det bli, iallafall.
Annars går det mesta av min fritid åt att plugga körkortsteori. För som de flesta av er vet så planerar jag att fixa detdär körkortet innan jag drar till Thailand. Är lite orolig och känner pressen, men jag hoppas det går bra. Skulle vara så sjukt skönt att ha det gjort. Det värsta skulle som sagt vara om jag klarade ett av proven och inte det andra, för då måste jag göra om båda två när jag kommer hem iom att det får gå högst två månader mellan dem. Gah... men det är bara att göra sitt bästa. Annars får jag väll grina i ett dygn eller så och ta det när jag kommer hem, hehe. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Det kommer gå asbra!!! :D HEjar på dig! :D

2012-08-12 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0