Vem kan segla förutan vind

Hej på er. Hela veckan har jag jobbat då. Förutom i onsdags, dvs. igår, för då var det begravning. Det var hemskt sorgligt men väldigt väldigt fint. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att han är borta. Vila i frid älskade farfar <3  
 
Idag så har jag även vaccinerat mig mot diverse saker. Gick bra och var lagom smärtfritt, så nu kan jag springa runt i Thailand utan att oroa mig för att bli megasjuk typ. Fast man får ju vara försiktig ändå, såklart. Sen så drack jag precis detdär Dukoral mot Kolera också, fy faaan va äckligt det var xD Sen när jag kom hem så ägnade jag, mamma och pappa hela kvällen till att fixa iordning i lillhuset, städa, montera köket, flytta in möbler och allt sånt. Det blir så stört fint. SÅ STÖRT FINT.
 
Imorgon är det fredag. Me like. Sov gott allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0