Vilken färg har själen, älskling?

Fick ett utbrott på mitt PA då jag insåg att det helt enkelt inte funkade att skriva på det sättet jag trodde att jag skulle skriva på. Så nu är det ändrat lite. Så att det går att skriva utan att krångla in sig alldeles för mycket. Det känns bättre. Nu har jag koll.

Annars så upptäckte jag en rätt mysko grej idag. Fick ett kort från Luleå Tekniska Universitet. Har någon mer också fått det? Heter eran professor i miljögeokemi också Johan Ingri? För jag tycker det är så himla konstigt. Jag heter liksom Johanna Ingrid... och så heter han Johan Ingri? Liksom mina namn minus de sista bokstäverna. VAD ÄR ODDSEN?!? Är det ett skämt eller bara ett väldigt osannorlikt sammanträffande? I vilket fall som helst så är det bara underligt...

Upd: Jag googlade. Det finns faktiskt en person på LTU som heter Johan Ingri. Sammanträffande eller vad? xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0