I got soul, but I'm not a soldier

Tillbringat kvällen framför Top Model Sverige tillsammans med mamma. Insett att man fick nya pengar idag vilket gjorde en arbetslös som mig glad. Ska spara, höhö. Vara en liten snålis. Försöka iallafall. För på senaste tiden har alla pengar jag äger haft en konstig vana att bara försvinna. Inte bra, liksom.

Annars så har det varit en hyfsat produktiv dag. Vi började spela lite på musiken, hade psykologi, och har som jag skrev tidigare filmat till DSfilmen och haft PAmöte som gick dödsbra. Känner att jag fattar vad jag ska gå vidare med nu. Nu är det bara att göra det också. Sen så har jag även haft book talk på engelskan, och precis som allt annat som har att göra med att prata engelska så gick det hyfsat dåligt, hehe. Men vafan, nu slutar jag tänka på det. Punkt.

Imorgon blir det en liten sovmorgon och sedan 2 lektioner utplacerade inom ett intervall på 7 timmar. Asvärt... verkligen. Haha. Plus lite Zumba på det. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0