Säg mig vad vi väntar på

Ah. Måndagen äntligen över :) alltid så himla stressig dag. Men idag har jag ändå varit glad. Dels så gick religionsprovet bra (kopia av instuderingsfrågorna, score! hahaha). Lite irriterande bara eftersom jag pluggade mycket mer än jag behövt. Blah. Hoppas nu bara att jag svarade tillräckligt utförligt på allt. Man vet ju aldrig. Plus att man var tvungen att skriva dösnabbt för att hinna alla 18 frågor på 50 minuter... menmen. På engelskalektionen skrattade vi ihjäl oss när vi pratade om allt som inte hade med uppgiften att göra. Underbart!

Efter skolan så gick jag en extra sväng, bara för att sedan komma hem och se att jag måste gå ner till stan igen för att lämna hyrfilmer -.- ganska jobbigt. Ikväll tänker jag ta det lugnt och lägga mig tidigt :) måste ju gå upp alldeles för tidigt imorgon, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0