Du måste flytta på dig

Midsommar firades som sagt i Småland i Adelöv. Linnea, Ann, Cissi och jag bilade ner sent på kvällen, somnade sent och steg upp tidigt. Dagen spenderade vi sedan genom att åka till Gränna, äta glass i hamnen, gå på midsommarfirande med dans, köpa och laga asgod mat och ha det allmänt skitmysigt i deras stuga. Vi satt uppe aslänge och grillade marshmallowns och bara pratade, diskuterade hösten. Jag har i princip bestämt mig för att följa med till Thailand i höst, och jag är sjukt taggad. SJUKT! TACK för en asbra midsommar <3
 
Idag så åkte vi hem igen och efter det åkte jag med mamma och pappa till Stockholm för att hälsa på farmor och farfar. Sedan fick jag förtroendet att köra hem. Oj oj. Men det gick bra tycker jag :) Är dock inte heeeelt säker att ha på vägarna än haha. Men det kommer. Längsta sträckan jag kört iallafall och det känns skitbra att jag klarade det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0