Light of my life

Jag får lite smått panik på blogg.ses nya layout. PANIK.
Iallafall. Idag har det regnat och blåst precis HELA dagen. Non stop. Så jävla fult. Inte okej nånstans. Jag tror mitt paraply vändes ut och in ca 10 gånger på den korta sträckan från busshållsplatsen till sjukhuset. Bortsett från det så har det varit en rätt okej dag faktiskt. Måndag brukar ju vara ganska mongo :)
 
För att göra denna måndag lite festligare ska jag rada upp saker som händer och som gör mig glad:
- Jag har syrenlila naglar. Apsnyggt.
- Jag ska sy in ett par jeans ikväll så jag kan använda dem (då båda mina två favoritjeans gått sönder inom loppet av två månader, haha).
- Jag har ett busskort.
- Jag ska till Thailand i höst. Omg.
 
Öh. Jah. Min sega hjärna kommer in på mer just nu. Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0