Min student

Imorgon blev igår. Nu har jag tagit studenten. Det känns så surrealistiskt och jag tror inte riktigt jag fattar det än. Men jag vet att det var en av de bästa dagarna någonsin, för det var så jävla kul rakt igenom (förutom den lilla detaljen med det försenade flaket...)! Jag kunde fan inte haft en bättre student! Alla fina människor, familj och vänner runt omkring mig gjorde mig så glad och lycklig och gjorde verkligen min student till världens bästa! Jag är så glad att jag fick ta studenten med just er, mina underbara vänner <3

En helt underbar dag som kommer finnas i mitt minne för alltid och som knappt går att beskriva med ord. Tack för igår allihopa <3 nu börjar livet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0