Allting kommer bli bra tillslut

Igår hade jag det asbra hos Linnea. Hon, Ann, Cissi och jag åt framtidastudentmiddag och mintchoklad, spelade spel, tittade på melodifestivalen och Kollektivet och spånade framtida planer. Allt som allt en väldigt bra kväll, skjuts hem fick man också! :D puss på er!

Idag när jag vaknade var halva min familj på båtmässan. Jag tycker det ser så fint ut utomhus när allting är frostigt. Alla smågrenar på träden är helt vita. Dock betyder detta att jag håller mig inomhus idag, hehe. Ska försöka leta lite info till Europakunskapsredovisningen. Hittade en skål med tomater i kylen och bestämde mig för att hälla i avokado, vitlök, olja, salt och svartpeppar för att göra en bruschetta. Asgott blev det. Världens bästa lunch typ.
Sen så har jag hittat en ny app där man kan göra bildkollage. Kan bli så att jag kommer missbruka den ganska hårt... typ sånthär trevligt kan man göra: (haha asfail xD)



Kommentarer
Postat av: fridaaahhh

sv: joo, tydligen. Mem på schoolsoft står det onsdag x)



tyvärr hjälper inte det mig för det finns inte ett skit om mitt ämne förutom på wikipedia xD

2012-03-04 @ 15:08:20
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0