Råttan

God eftermiddag :)
Idag har farmor och farfar kommit hit för att fira Max! Vi har ätit god lunch och haft det fint. Kikat lite i uthuset där vi bygger om också, jag är verkligen överdrivet peppad på att fixa iordning och bo lite där, haha! Dömysigt kommer det bli!
Efter att farmor och farfar åkte hem så har jag gjort ett överblicksschema över den tid som är kvar i skolan. Ett såntdär man kryssar för dagar på, jag gillar sånt, hehe. Det ger mig lite mer koll på tillvaron och jag blir inte lika galen av stress ^^

Såååå, nu är det musikhistoria som gäller. Woop...


Kommentarer
Postat av: cecilia

;o du har ju inget att göra i skolan!!!! avis som satan!

2012-03-25 @ 17:41:14
Postat av: jojo

Sv; jodå, skenet bedrar :P skrev bara inte i allt för då blev det så plottrigt ^^

2012-03-25 @ 22:59:21
URL: http://verkligeen.blogg.se/
Postat av: Elvy

Väldigt pretto! Har aldrig sett någon som har ett flott Kalendarium för Facebook, haha. ;-)

2014-05-16 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0