Dans Dakar

Hemma från en skitbra helg! Har som sagt jobbat som funktionär på Dans Dakar i Stockholm, och det var verkligen så himla mycket roligare än jag trodde! Fanns så många trevliga och snälla människor, arrangörerna var jättesnälla och kunde allas namn och kom med kaffe och fika medan vi jobbade, det var mycket, hög och skitbra musik, bra jobbarkompisar och bara allmänt fin stämning. Så, det överträffade absolut mina förväntningar! I varje fall så hamnade jag inte i merchendise utan i jouren, vilket betyder att jag fick hoppa in där det behövdes folk så jag har fått pröva på flera olika grejer :) Men det kändes knappt som att man jobbade även om jag hade pass iprincip hela lördagen förutom några timmar på kvällen, för det var verkligen inte stressigt alls. Jävla najs. Kan absolut tänka mig att jobba på festival igen ^^ wee! Kul kul :D festival gör mig glad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0