The woman in black

Igår kom AmandaFridaRonjaHanna hit för lite filmmys! Det blev One Day och The Woman in Black medan vi åt ananas, popcorn och massa annat. Goodie! Tack fina vänner <3

Efter att dom åkte hem imorse så har jag haft lite kris över att jag ännu inte har någon studentklänning. Skulle köpt en för ett halvår sen typ... det fanns ju så många fina då men nej nej, jag väntade, och nu finns det typ inga kvar. Haha. Hittade en megafin på tradera som var från nelly, men den gick tillslut upp till ett alldeles för högt pris :( sadfish. Kom iallafall på snilleblixten att sy om en klänning jag redan har hemma. I mitt huvud kommer det se rätt okej ut! Men SÅKLART bestämmer sig symaskinen för att dampa. GAAAAH. Vi får se om jag hittar något i Eskilstuna imorgon, annars är den den som gäller (när jag väl sytt om den...). Tralalalala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0