Vår sista dans

Skrivit klart min uppsats nu = HAPPY. Lite fail var det dock när jag skulle skicka in den. Först råkade jag skicka in en version där jag stavat fel i rubriken. "Dödsjälp" liksom, haha. Men som tur (?) var så visade det sig att denna version plus de två andra mailen jag skickade till råkade vara en viss Lennart Lindskog som inte finns på skolan längre. Därav de tre "delivery fail" mailen jag fick. Bwaha. Jag upptäckte det inte ens själv, utan det var Ronja som påpekade det! Ibland är man inte så smart... och då är det tur att andra är det x) hehe.

Nu tänkte jag duscha och sen sooova, imorgon börjar sista riktiga veckan på gymnasiet EVER! GAAAAH! :O


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hahah det var kul ! ;) Hehe tur i oturen liksom x)

2012-05-20 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0