I mitt huvud just nu

Godkväll :)
 
Forsränningsinfon igår tog inte spec lång tid men det var hel sjukt mycket folk där! Vi fick massa info om hur man skulle bygga, själva starten och saker man skulle tänka på när man åker och schemat för hela veckan och allting. Kommer va en hel uppstartsvecka inför Valborg under den tiden vi bygger flotte, med massa aktiviteter, fester, volleybollturneringar och kul gejer som uppladdning! Börjar på måndag med KickOff på ÖGs, och vi ska såklart hänga med på så mycket som möjligt :D blir inte mycket tid till plugg framöver haha. Får planera min tid väl... men kul som fan blir det nog! TAGGA! Träffade även Emanuel en sväng där som också ska åka flotte tydligen :) han hade en badmössa på sig, HAHA. 
 
Idag har jag varit ledig och fått fett mycket grejer gjorda. Började vid 10 då jag mötte upp Jessica och Elsa på Carolinabiblioteket (aldrig varit där innan, mysigt ställe) för att skriva klart vårat grupparbete. Och klara blev vi! Känns jätteskönt att vara klara så långt innan deadline haha. Sen efter det så tog jag en sväng hemåt, åt lunch och gick sedan och köpte ett olinjerat block och bläckpenna som man kan byta färg på (ljusblått, rosa, ljusgrön och lila, HUR FINT?!) och fick nån slags FET pluggmotivation haha. Första gången jag fått det på typ sisådär 2 månader när jag varit ensam hemma :P så den tog jag vara på. Sen på eftermiddagen tog jag tag i ytterligare en sak jag borde gjort för länge sedan, kändes bra att få det gjort också. Sen blev det att duscha och vid 18 mötte jag Hanna, Jessica och Emma vid ICA. Där handlade vi grejer och sen gick vi hem till Emma och lagade middag :D snackade om olika grejer och sen planerade vi inför flottbygget och hela den veckan innan valborg! Vi har gjort värsta ritningen över flotten och planerat när vi ska köpa grejer inför Valborg, vad vi ska ha på oss och vad vi ska göra under veckan. SÅ KUL!! Det kommer bli asbra haha, hoppas det blir lika bra som i mitt huvud x) 
 
Imorgon blir det hardcoreföreläsning mellan 10 och 16. Woopidoo! Hörs mer då! 
 
Bilderna:
1. TITTA SÅ FINT DET BLEV. Johanna 5 år typ haha. Men visst blir man gladare av färg? Ignorera gärna mina fingrar som ser allt annat än normala ut på denna bild, haha. 
2. Fett läskig bild. Jag just nu. Godnatt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0