Mot Italien!

Tjaaa
Igår hade jag föreläsning som vanlig, slutade vid 12 men ade ingen lust att gå hem. Så jag hängde kvar med några stycken ute i solen och det slutade med att jag, Måns och Jonatan gick till det Tropiska Växthuset, Orangeriet, nån slags konstutställning på slottet och till Domkyrkan. Haha, kulturell chock typ. Vi tyckte det verkade kul bara, och det va helt okej att vandra omkring i några timmar och bara titta på saker tillsammans :) kul att man kan göra såna grejer också som omväxling! :D sen drog jag hem och bråkade med tvättstugan ett tag (nyckeln passade inte :<) och sen fick jag ett jävligt random besök från Stockholm. Kvällen slutade iaf på Vdala Nation där vi träffade Tiffany, Måns och Hanna. Vi satt där till stängning och snackade, drack öl osv. Fetnajs :) sjukt lång dag iallafall där det hände myyycket grejer, kändes ungefär som tre dagar haha. 
 
Idag så var det föreläsning och sen gick jag hem och fixade iordning inför imorgon. Nu på kvällen gick jag hem till Hanna för att kolla på film med henne, Måns och Sara. Valet föll på Gangster Squad, och jag måste erkänna att jag inte hängde med helt i handlingen haha. Men jag kom nyss hem därifrån iaf, fin kväll :D 
Nuuu måste jag packa och sånt inför imorgon, för vid kl 13 går flyget mot ITALIEN. Weee! Ska bli så roligt att åka utomlands igen! Kommer tillbaka till Sverige på söndag kväll. Älskar att resa, så sjukt mycket. NU: PACKA!
 
Pussgodnatt :D
 

Kommentarer
Postat av: hanna

åh! hälsa Italien från mig haha

2013-04-04 @ 01:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0