Will you send me an angel

Fredagskvällen va väldigt kul :D Det blev jag, Hanna, Jessica, Emma, Sara, Måns och Fredrik som samlades här och taggade innan vi gick iväg till Uplands vid 23 typ. Där dansade vi allt som hör till :) kulkul! Vid halv 4 skiljdes vi åt efter en väldigt skoj kväll! Woop! Inga mer detaljer om det, haha. 
 
Igår blev det e seg morgon för oss alla, men vid 12 var jag, Hanna, Emma och Jessica på Gotlands Nation och pluggade lite. När dom stängde vid 3 bestämde vi oss för att vi inte orkade mer haha. Så det blev en lugn dag igår, vilket var rätt skönt. På eftermiddagen träffade jag pappa också! Han kom hit med flytvästarna efter jobbet som vi behöver till forsränningen. Följde med honom till Bauhaus sen för att leta skruvar (haha), mest för att umgås och komma ut lite! Blev även grymt sugen på godis när vi var där så köpte lite, hehe. Lite och lite. Kostade fan 90 spänn, pappa blev helt förskräckt. Jag med för den delen, vafan hände liksom? Men som hon i kassan sa: Det är ju dom goda godisarna som väger mest! :) Hann även med lite plugg med stor ansträngning (inte så mycket som jag borde dock) och pratade med mamma i telefon en stund. Det har varit så mycket på gång på senaste tiden att jag knappt hunnit tänka, och när man väl kan göra det igen blir det en sån urladdning att man typ blir lite deppig. Så då är det bra att mammor och pappor finns! Skönt iallafall med en ensamhemmakväll efter att ha umgåtts konstant med folk både på dagar och kvällar under en lång tid, hur kul det än har varit :) 
 
Idag tog jag en lång sovmorgon och fixade med massa grejer i lägenheten. Lite stökigt på sina ställen, hehe. Men nu är det finfint igen! Nu tänkte jag ägna resten av dagen till att plugga. Får se hur bra det går. Ikväll planerar vi att gå ut, men det bestämmer vi mer om senare idag om hur vi gör osv. Tills dess: UTVECKLINGSPSYKOLOGIPLUGG, WEEEEHO.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0