Och så lite volleyboll på det

IDAG mina damer och herrar regnar det! D:
 
Iallafall, igår slutade med att jag dissade eventet (efter att typ ALLA i reccegruppen sagt att de inte skulle komma, orka va där själv?) och istället åkte jag hem till Ellen tillsammans med Carolin (båda går i min reccegrupp haha). Vi tog helt enkelt en chillkväll och köpte massa saker att äta och satt och snackade tills det blev mörkt. Jättemysigt var det :D Ellen bor i Gottsunda (typ Uppsalas gangsta hood) så jag och Carolin cyklade hem lite lagom tidigt för säkerhets skull, hehe. Sedan cyklade jag hem till en annan kompis och chillade resten av kvällen. Najs dag, om än rätt lugn! Men det behövs det med!
 
Idag regnar det som sagt och jag mötte upp faddrar och reccegruppen (nåja, de som var vakna och var taggade haha) kl 10.00 vid Ångströms. Idag har det nämligen varit VOLLEYBOLLTURNERING och som den forna proffsspelare jag är (*host host*) så var jag för en gångs skull med på nåt sportigt :D det va svinkul att spela igen, har längtat lite faktiskt. De som var där var iaf jag, Ellen, Carolin, Edvin och Minna och faddrar, och vi körde hårt. Vi lyckades dock inte ta oss vidare från gruppspelet haha, men vi vann iaf en av två matcher :) vi blev helt blöta av regnet och cyklade hem efter det. Innan vi spelade (vid 12.45) så hann vi även med att kolla lite inne på Ångströms där massa föreningar ställt upp sig. Man kunde tävla, köra twister, köra såntdär labyrintspel med kula och liknande. Vi gjorde så mycket som möjligt :P meeeen nu är vi iaf hemma och taggar förfest hos Carolin vid 16.00-16-30 typ. Sen ikväll blir det sittning i tältet med alla på VälCom-mottagningen! Imorgon är vi lediga :)
 
Tänkte även visa ett par bilder på REKÅ, som är teknologernas motsvarighet till VälCom (våra mottagningsänglar). REKÅ är ett par annorlunda typer, minst sagt. De har helt galna färgglada frisyrer, mantlar och solbrillor, pratar med konstig dialekt (skitsvårt att fatta vad dom säger ibland), luktar vitlök och går runt och är allmänt konstiga och flummiga. Helt underbara. Man får dock varken ta på dem, krama dem, härma dem eller liknande. De är dessa som styr och ordnar hela teknologernas mottagning. Nedan ser ni lite bilder på några av dem, finns massor av dem som hela tiden smyger runt där alla håller till :D
 
 
Lite volleybolleyboll :D en REKÅ till vänster med rött hår. 
 
 
En REKÅ. Sånadär frillor har alla såna. Den ena galnare än den andra, alla lika färgglada :D
 
 
Fler REKÅ. Vissa är dom underbara? :D man måste nästan träffa en sån för att fatta hur dom är haha

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha varför är vi typ alltid på samma plats utan att träffa varandra?!

2013-08-31 @ 17:08:18
URL: http://www.iuppsala.blogg.se
Postat av: Hanna

En annan kompis va ?! ;) haha
Åh men vad kul du verkar ha!! :D

2013-09-01 @ 12:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0