Tillbaka i Uppsala!

Tja
Det var ju ett tag sen nu. Sommarpaus i bloggandet har varit väldigt skönt. Nu är jag dock tillbaka i Uppsala, flyttade hit igår. Känns ärligt talat ganska weird att vara tillbaka, men antar att det tar ett litet tag att ställa om sig :) 
Ikväll börjar den sk Insparken, som jag förövrigt inte ens vet om jag får gå på haha. Får väll gå dit och se glad ut och hoppas på det bästa och att folk är snälla. Annars är det väll inget mer med det. Är dock äckligt nervös. Faktiskt mer nervös än förra gången jag började. Då hade jag iofs ingen inspark som jag typ snyltar mig in på. Med det står ju faktiskt "för alla elever som ska läsa Geologi och Biologi" så jag liksom antar att det innefattar mig också. Aja, nu ska jag inte tänka mer på det. Det är bara att gå dit och se vad som händer (och se om jag ens hittar rätt haha...)!
 
Sådär då. Nervös. Glad. Spänd. Allt. 
Ha det bra allihopa! Nu får vi se när jag skriver igen haha. Har ju fler grejer att berätta faktiskt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0