Julafton

Tjo! 
Nu är jag tillbaka i Strängnäs för första gången på länge. Känns ganska skumt att vara hemma, haha. Känns konstigt att sova utan Emil också, nu när jag är så van vid det. Saknar honom, men om några dagar hälsar han på så då blir jag nöjd och glad igen, hihi. Kom hem i söndags iaf, i lördags firade vi Jennifer i Enköping med god mat, ätbara presenter och filmtittande, jättemysigt! Skoj att träffa de flesta från gymnasiet också :D sen på söndagsmorgonen blev det frukostbuffé a la Jennifer, dvs som på hotell. Mätta blev vi och sen blev det skräckfilm och sen åkte vi hemåt! 
 
Sen jag kom hem i söndags har farmor kommit hit, och jag har fixat de sista julklapparna (helt ärligt blev jag klar nu imorse hehehe), så nu är jag helt klar och kan chilla ett tag. Har ätit julskinkemacka till lunch och ska snart va personlig taxi till mormor och morfar, och sen börjar julkvällen med Kalle Anka :) 
 
God jul allihopa, hoppas ni får en fin kväll! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0