Mer julbakande

Denna helg har varit riktigt mysig :) Hade ju som sagt släktbesök under förmiddagen av mamma, mormor och morfar, vi fikade och snackade flera timmar, kul att ha dom här en stund! Pch så fick jag massa gott fika och en blomma och lite sånt av Mormor och morfar! :) sen kom pappa och nu hänger tavlan på väggen, blev skitsnyggt. Den passar så bra där! Dock blir det inte bra när man tar kort på den, så det får vara :P ni vet hur den ser ut ändå, Kents Rödskivomslag ni vet. SNYGG!!
Sen efter det så traskade jag iväg till Carro där även Malin och Erika var. Vi lagade fajitas, snackade om allt och inget, skrattade ihjäl oss åt diverse grejer och drack kanske en smula för mycket, hehe. Tjejmiddag helt enkelt! Vi stannade väldigt länge hos Carro så det blev ingen utgång, rätt skönt tycker jag som gick ut i fredags, hehe. Men mycket fin kväll! 
Igår, söndag, så tog jag en lång sovmorgon och latade mig fram till 15, då jag gick till Carro igen och träffade samma personer igen + Ellen. Vi julbakade lussebullar, Rocky Road och knäck. Gott blev det! Sen var alla så trötta att vi gick hem vid 18 haha. Efter det gick jag hem till Emil som äntligen kommit hem :D 
 
Idag händer inte så mkt spännande. Föreläsning, gick hem vid lunch och skippade därmed föreläsningen efter lunch för en annan grej jag skulle göra. Sen ska jag hämta Ann vid bussen, köpa gymkort med Emil och se film en snabbis på kvällen men lite folk från i våras. Skulle helst skippa filmen, men aja. Vill bara va med Emil just nu.
 
Happ, det va allt för idag. Tjo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0