En sväng förbi Strängnäs

Tjo!
Insparken igår var super! De som ordnade hade verkligen gått in för temat, skrivit egna skurksånger, dukat fint, fixat spex osv. Så det blev först att vi möttes hos Felicia och gjorde oss iordning (läs:TRANSFORMERADES) till Jönssonligan, och sen gick vi till ÖGs. ALLA var utklädda vilket gjorde mig glaaad :D fanns allt från Cruella DeVille till Jokern till Black Swan till Onda drottningen i Snövit till vanliga tjuvar. Skitkul faktiskt :D fick faktiskt ett äpple av den onda drottningen också, haha xD iallafall så blev det trerättersmiddag med tillhörande tal, spex, sång osv. och efter det så dansade vi tillsammans med dom andra som kom vid släppet efter middagen! Sedan så tänkte vi dra till V-Dala som hade öppet till 4, men det var totalt omöjligt att komma in för att kön va så lång och seg, så et blev lite tidigare hemgång än planerat. Men, bra kväll ändå och vi fick väldigt mycket beröm för våra utklädnader haha :D fanns faktiskt en till Jönssonligan på plats, men vi var sååå mycket bättre än dem ;) lägger upp fler bilder från kvällen om en stund!
 
Idag när jag vaknade kände jag mig lite förkyld. Not good, ska ju på både utgångar, kryssning och sångboksfest nästa vecka :S har inte tid att va sjuuuk! Iallafall så hämtade familjen mig på vägen hem från Åre så för tillfället sitter jag hemma i Strängnäs, har inte varit här på evigheter! Fint att träffa familjen igen! Dock stannar jag endast här ikväll, imorgon åker jag tillbaka igen :)
 
Försökte ta en bild som såg fett entusiastisk ut men min familj smyger omkring här i köket och jag vill inte se helt galen ut. Så det fick bli en bild där jag ser allmänt random ut istället. HEJSVEJS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0