I'm nothing without you

Så, denna dag började kanske inte sådär jätteoptimalt. Hjärnan var mos när jag vakna och jag råkade eventuellt försova mig, hehe. Som en extra grej på det så hade vi föreälsning på BMC som ligger typ 500 mil bort. Fett jobbigt. Iallafall så gjorde jag mig iordning och lyckades iaf va på halva föreläsningen, hehe. Gick både dit och hem... möh. Sen gick jag hem och om ca en timma så ska jag förflytta mig till en annan lägenhet i närheten för en mysig kväll tillsammans med några från klassen + folk jag inte har någon aning om vilka det är, en singelkväll helt enkelt! Vi ska fixa fina bakverk att äta, dricka vin, umgås, spela roliga spel och annat kul man kan hitta på. Kommer förmodligen bli askul! :D man måste ju uppmärksamma denna dag på något sätt liksom, trots att man är forever alone ;P hade väldigt gärna samtidigt kunna vara med mina fina vänner i Strängnäs för fika och mys, synd att man inte kan vara på två ställen samtidigt liksom :( men ni får ha det superfint utan mig, kommer våldgästa er när jag kommer hem nästa gång hehehe!
 
Igår kväll blev också riktigt fint, vi samlades på VGs Nation i deras källarpub Djäknen (omg Strängnäsvibbarna?!?!). Det var som ett källarvalv, alltså med halvmåneformat tegeltak. Lite trångt men skitmysigt! Vi beställde mat och sånt, snacka, gjorde egna spelregler och blev sjukt insatta i detta spel haha. Mitt lag vann, Team awsome! Trevlig kväll allt som allt, dock avslutades den lite tidigt med tanke på dagens föreläsning som började tidigt. Men, jag kom ju som sagt inte upp förrän mycket senare, klantig som jag är. Det får inte bli en vana liksom, haha. Skönt att sova är det iallafall, höhö.
 
Nu ska jag fixa håret tänkte jag (ja) för det mikroskopiska regnet här gör det till värsta fluffet. Måste klippa mig. Gah. Sedan bär det som sagt av till Tiffany för allahjärtansdagmys, woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0