Klippeti klipp!

SÅDÄR, nu är jag klippt! Har varit EXTREMT sugen på att ha lockigt hår igen nu när jag missbrukat plattången och hårfönen alldeles för länge, så det ska bli så kul att få se ut som en pudel igen, höhö. Nej men allvarligt så har jag saknat att vara lockig. Fint lockig. Inte rufs som det varit på senaste tiden, då jag inte klippt mig sedan i maj. Nu ska jag alltså ignorera plattången ett tag (förutom ev. småfix) och rocka lockigt hår igen. Intresseklubben antecknar, haha. Btw så blev jag helt paff när frisören faktiskt förespråkade Balsammetoden, aldrig varit med om det innan. Så hon var superbra! Väldigt spänd på hur håret ser ut efter nästa gång jag duschat och låtit det självtorka! Just nu är det ju typ hundra olika produkter i det och det gillar jag inte haha. WOOP! (ja, jag är överdrivet intresserad av mitt eget hår, men vafan :P)
 
Iallafall. Ikväll är det som sagt inspark och jag är astaggad. Ska till Felicia om typ en timma för att fixa oss. Så det är vad som händer denna dag, TAGGA!
 
Trevlig lördag! <3
 
 
Gammal bild :) WANT THIS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0