Östgöta Nation

Godkväll!
Anledningen till att jag inte skrivit något förrän nu är för att jag precis kom innanför dörren! Sen dag, men den har varit väldigt bra! Började med en låååång sovmorgon, föreläsningen startade nämligen inte förrän 12.15. Sen när vi tragglat oss igenom dessa tre ganska ointressanta timmarna så bestämde vi oss (typ 7 pers) för att gå till ÖGs Nation för att plugga vidare och ta del av deras våffelbar (har ni HÖRT vilken bra uppfinning, varför har jag inte varit på en våffelbar förut?!?!). Sagt och gjort, vi satte oss i deras soffor och pluggade lite och jag åt eventuellt lite för många våfflor, hehe. Gott var det iallafall! Trevligt var det såklart också, så det slutade med att när hälften gick hem vid 5 ungefär så satt jag, Tiffany, Jessica och Hanna kvar. Vi plugga vidare lite (tenta i övermorgon!!!), snackade om ditt och datt och käkade middag. Supermysigt! :D så när klockan slog halv 10 bestämde vi oss för att nu fick det vara färdigpluggat och gick hemåt :) vi bor åt samma håll också så det känns skönt att ha sällskap på vägen iallafall, även om Uppsala i allmänhet känns rätt tryggt :)

Det är verkligen stor prisskillnad mellan nationerna och vanliga fik/restauranger. Här kunde man liksom få hur många våfflor man ville med massa tillbehör för 30 spänn och en stor tallrik med Pasta Alfredo för 60. Helt galet! Men, när man lever på budget är det mycket välkommet haha, vem vill inte äta gott och billigt ute?!

Nu tänkte jag duscha och sen krypa ner i sängen, börjar tidigt imorgon och så är det ju sista pluggdagen innan tentan. Göööh. På fredag smäller det, och sen i helgen blir det feeeeeeeeest, weho! Taggar! En annan sak som jag också taggar är KRYSSNINGEN nästa onsdag med mina fina fina Artesvänner. Kommer bli galet kul tror jag! :D så roligt att det blev av efter den mycket dramatiska bokningen, haha ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0