Relativitetsteorin

Jag märker redan hur jag börjar bli bloggberoende igen... tyckte det va rätt skönt att inte blogga när jag inte gjorde det, men egentligen tycker jag ju att det är kul hehe. Iallafall.
 
Igårkväll blev väldigt fint! Kom dit vid halv sex och efter det droppade det in fler och fler och som mest var vi ca 20 pers. Efter ett tag bestämde vi oss för att köpa ingredienser för att kunna baka. Sagt och gjort, en grupp sprang iväg och gjorde det medan vi andra fixade lapparna till lyckokakorna (som vi dock aldrig bakade haha). Efter det bakade vi VÄRDLENS godaste kladdkaka med kokostopping och en väldigt snygg sockerkaka i formen av en.... ja. You know. Sedan blev det sushi till middag och massa prat, vi spelade charader och massa sånt! Jättetrevlig kväll :D och mitt lag vann igen, höhöhöh (dock förmodligen inte pga mig xD). Iallafall, folk gick hem lite då och då under kvällen och vid slutet när klockan var typ 11 så var det bara några få kvar. Vi satt kvar, snackade om intressanta och kul grejer och drack mer bål haha. Mysigt mysigt! Vid två bestämde jag mig för att gå hem och sova, då var jag lagom trött i huvudet. Upp idag vid halv 8 och nu ska jag snart iväg till Blåsenhus för obligatorisk (-.-) forskningsinformation. Blöh. Låter tråååååkigt. Efter det sitter jag nog kvar ett tag med dom andra och så ska jag köpa en biljett till insparksfesten (tema skurkar... hjälp någon?) Sen ikväll kommer pappa hit :D har inte sett min familj på skitlänge hahah!
 
Men, TACK alla för igår (speciellt Tiffany som ordnade denna tillställning!) :D det var megatrevligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0