Vi äro små skurkar vi

Lite bilder då! Vissa blev alldeles för suddiga så dom får vara hemliga, hehe.
 
 
Så, en liten bild från sittningen, ni kan skymta Dr. Mugg i högre delen av bilden haha, SÅ JÄVLA BRA!!



Äpplet jag fick av drottningen plus ätbara pengar som låg utspridda på bordet. I äkta skurkanda så tog jag såklart med mig lite hem också, höhö.
 
 
Jag och äpplet. Nöjd.
 
 
Min bordsgranne Felicia, dödlig :P
 
 
Portföljen där jag förvarade stöldgodset.
 
 
Cool tjej som va DJ tillsammans med flera andra. Så det fanns fem sånahär masker, ville också ha en haha!
 
 
Och så avslutar vi med denna bild, fina som vi är! ASKALAS! Tack för en fin kväll allesammans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0