Titta på mig när jag dansar

Tjaba
Har som vanligt varit fett sämst på att uppdatera här. Astrött på att blogga haha... har iaf fått sommarlov nu och haft det i några dagar. Vi kör en väääldigt snabb snabbrepris sedan jag skrev senaste gången:
 
Tisdag kväll: Vi struntade i filmen och satt och snackade hela kvällen istället, JagMånsHannaJessicaEmma. Woop!
 
Onsdag: Sista dagen :O började med opponering som gick asbra och sen möttes vi i Ekoparken och picknickade och sen gick vi till Fredriks korridorsfest där det eldades tentor, spelades spel och vi modifierade Fredriks kyl, spegel och möblerade om i hans rum hehehe. Blev jättefint :P sen blev det sorgliga avsked när folk började dra hemåt sen på kvällen. Kommer verkligen sakna alla från Uppsala, alla är så fina. Men det är ju inte sista gången vi möts! Helt ärligt så saknar jag hela Uppsala och det känns skitkonstigt att bo hemma igen. Längtar verkligen tillbaka :/
 
Torsdag: Upp och iväg till Stockholm för att fira Olivia som tog studenten! Grattis fina fina kusin <3
 
Fredag: Jobbelijobbelijobb!
 
Lördag: Åkte tillbaka till Uppsala och flyttpackade och städade hela lägenheten! Det va sjukt sentimentalt. På riktigt. Kändes fan asdeppigt att packa ihop sitt liv och flytta tillbaka, när man trivdes så bra där man var liksom. Men men. När jag va klar med det vid 15 ungefär så träffade jag den person jag lärt känna som allra allra bäst under denna termin och stannade där till sent på kvällen då jag körde hem. Skitbra kväll faktiskt. Dock kändes det också sorgligt iom att man aldrig vet när man ser personen igen liksom. Men självklart kommer jag det :) men det var denhär dagen det verkligen kändes på riktigt i kroppen att man skulle flytta hem och lämna Uppsala och alla människor där. Världens konstigaste känsla. Tur att jag kommer tillbaka :) 
 
Från söndag och framåt har jag jobbat mycket (trivs riktigt bra :D), jobbat på brännan som inte vill existera hehe och bl.a. åkt till Eskilstuna och Heron City med mina fina vänner. Kommer inte ihåg vad som var på vilken dag riktigt, eehehe. Men dagarna går himla fort framåt! Det gillas :) 
 
Vad som kommer hända de närmaste dagarna är bland annat att jag ska jobba såklart, och sen så ska jag på jobbintervju i Marefred på fredag angående ett kvällsjobb (:D:D:D:D) och i helgen ska jag nog ta mig till Uppsala har jag planerat. Hehe. Skoooj!
 
Well, hur intressant detta inlägg blev går nog att disskutera, men men x) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0