(H)ÄLG :)

NU är jag tillbaka i Uppsala och nästan helt frisk :D (HAPPY MODE: ON) Bara lite halsont kvar men annars är jag frisk, asskönt. Har kännt mig fett isolerad och osocial hela veckan pga förkylningen, hatar sånt. Men nu blir det ändring på det. Woop!
Iallafall, idag hade jag labbplanering med min grupp mellan 8-10, sen satt jag med några andra och plugga till typ 14 kanske. Kan tillägga att jag kommit fram till att jag fan knappt kan nånting alls på det vi sysslar med, haha. Får plugga nu i helgen och på mån-tis, så klarar jag mig förhoppningsvis ändå x) idag har jag nämligen ingen mer tid att plugga, då det är den berömda SÅNGBOKSFESTEN på Snerikes ikväll! Den ska tydligen va störigt kul, och jag som älskar att sjunga konstiga sånger ur dendär boken ser fram emot det haha. Dock är jag på något sätt fan nervös? När jag skulle på reccegasquen och reccemottagningen va jag liksom knappt nervös alls, nu är det fan värre. Lite konstigt :S vet inte varför.... för det har ju liksom gått bra innan! Men, det är bara att gå dit och göra sitt bästa, det blir säkert superbra! Jag tror det är för att det är den första grejen jag går på som ALLA får gå på liksom, något som inte bara är spec för just reccar. Kanske därför. Men som sagt, BARA ATT KÖRA.
 
Så, nu ska jag trycka på turboknappen och hitta något att ha på mig (vafan e UDDA KAVAJ för klädkod!?!) och fixa håret lite. Klockan 18 ska jag befinna mig vid Snerikes. Trevlig helg! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0