Helgen

Disputationen i fredags va awesome! Efter min opponering av labbrapport på morgonen så tog jag mig till Universitetshuset och kl 13 började disputationen, pappa klarade det asbra och blev godkänd! :D GRATTIS PAPPA <3 men det hade vi redan anat i förväg att han skulle bli, haha! 
Sen på kvällen blev det middag och fest! Jag, Ann och Olivia hade det väldigt bra tillsammans med ca 115 andra. Det var god mat, massa tal, spex och sånguppträdanden och liknande, och sen efter middagen blev det dans till liveband! Allt som allt en fin kväll och jag är väldigt stolt över min pappa! <3
 
Igår så började jag dagen med att säga hejsvejs till Ann som skulle tidigt med tåget mot en stad långt bort, och sen åt jag hotellfrukost med släkten. Sen mötte jag upp Hanna, Måns och Maria på Gotlands Nation och pluggade galet tills klockan var typ fem! Kändes bra att komma igång faktiskt, lärde mig mycket :) tentan är på onsdag och well, denna tenta ska tydligen va dödssvår så det känns lite stressigt haha. Men det får gå som det går! Sen på kvällen träffade jag en kompis och hade det väldigt fint och stannade över. En bra dag och kväll helt enkelt! :)
 
Idag skulle jag egentligen plugga med samma gäng som igår igen, men jag va för lat och segade lite för mycket så jag stannade hemma x) Så plugget va lite segt idag, kom hem för en stund sedan. Men nu ska jag sätta igång, hela kvällen ska jag plugga, vare sig jag vill det eller inte! PUNKT.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0