Påskhelg

Halluuu!
Sega bloggaren skriver igen - uppdaterar ju typ var tredje dag haha. Men men, så kan det gå!
I torsdags hade jag det väldigt bra iallafall! Först en högst speciell förfest hos Tiffany med ett ovanligt tema, väldigt roligt och något jag inte upplevt innan haha! Kul var det, minst sagt! Efter det tog vi en sväng till Norrlands nation för lite popmusik (fatta, dom spelade Kristian Antilla och Florence Valentin?!) och dans. Enda jag egentligen kände av dom som gick ut var Tiffany, men det gick bra ändå och alla var väldigt snälla :D väl där träffa vi några från kursen också, dock inte så många som vi förutspått (var var alla?!). Vi körde på ändå och kvällen slutade på Max och sen gick vi hemåt då folk skulle jobba och åka hem dagen efter :) TACK för en superkväll allihopa, och spec tack till Tiffany!! :)

På torsdagen tog jag tidiga bussen till Strängnäs tillsammans med Jennifer och sen gick vi till Georges där vi mötte Jasmine som var på besök från Finland(!!), Sofi, Amanda, Cissi, Daniel och Andreas. Jättekul att se alla igen, inte sett Jasmine sedan studenten! Så det va mysigt, vi åt lunch, fika och snackade :)

Fredagen var allmänt seg, jag blev tvingad att städa och baka (haha) och sen kom mormor och morfar på påskfika. Efter middagen åkte jag ner till bion för att kika på "The Host" tillsammans med Ronja, Hanna (som jag heller inte sett på länge!!), Amanda, Daniel och Andreas! Så det blev en fin avslutning på dagen!

Idag ska jag till Cissi på kvällen och träffa dom andra. Tills nu har jag mest duschat, målat naglarna och kollat på en dokumentär om seriemördare på Youtube (hur normalt på en skala det är tänker jag inte kommentera). Så jag ser fram emot ikväll, ska bli skoj :D

VI SES DÅ, PUSS! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0