Tenta 4 - CHECK!

Hur många tror att jag faktiskt pluggade i söndags som jag skrev? Rätt, jag pluggade inte ett skit :P måste fan ändra min pluggstrategi, haha. Det kan ju inte vara så att jag plötsligt inte kan plugga ensam hemma? Skitkonstigt ju! 
Iallafall, på måndagen satt jag, Julia och Måns (och även Hanna en kort stund) och pluggade i några timmar. Funkade fint, fick mycket gjort den dagen! Sen träffade jag Måns och Hanna igen på kvällen efter att vi fixat saker var för sig och pluggade lite till :P så det var en bra dag ur pluggperspektiv ^^
Tisdag, dvs igår, var en allmänt deppig dag och jag mådde apa, mest psykiskt me dockså fysiskt. Men så är det ibland. Gick allafall hem till Julia igen och pluggade i några timmar. Somnade när jag kom hem och vaknade vid halv elva på kvällen utan att ha gjort nånting vettigt sedan jag kom hem. Plus att jag inte kunde somna om förrän klockan va halv 2 pga att jag hade svinont i magen. Ni hör ju, världens sämsta dag typ xD Så då var jag inte speciellt glad. 
MEEEEEEEEEEEN idag är en bättre dag. Jag tog mig upp i tid till tentan, åkte ut till tentasalen och skrev tentajävlen. Min fjärde tenta under denna kurs! Den var svår faktiskt, svårast hittills, men jag svarade på allt och så får jag helt enkelt vänta och se hur det gick. Lite läskigt faktiskt, men det är bara att hoppas på det bästa! Med tanke på hur äckligt lite jag pluggat till denna tenta (i lördags, måndags och igår xD) så gick det ändå rätt bra. Hoppas bara det räcker :) 
Ikväll vid 19 ska jag iallafall på en liten speciell tillställning hos Tiffany (he he he) och sen ska vi gå ut på Norrland som har onsdagsklubb :) Skoj! Tills dess ska jag städa upp den röra jag lyckats skapa i lägenheten, aldrig varit så stökigt som det är just nu (inte haft ork att bry mig, höhööö). Så nu är det storstädning som gäller, så att pappa kan bo här imorgon. Jag däremot tar första bästa buss hem imorgon till Strängnäs, woop! Har ju påskledig nu i fem dagar, SCORE!
 
 
Ytterst nödvändig bild som endast har utsmyckande syfte :P min anteckningsbok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0