Kokos

Så blev det plötsligt torsdag!
Tisdagen lsutade med filmkväll ändå :) jag, Hanna, Tiffany och Måns kollade på Catch me if you can medan vi åt melon och vindruvor och polly (allt för att uppnå Kroatienkänslan, vi vill nämligen gärna följa med Emma på hennes Kroatienresa nu i veckan hehe). Dock va filmen så himla lång att vi helt enkelt inte orkade kolla klart på den haha xD
 
Igår hade vi kursens absolut sista (!!!!) föreläsning. Kändes lite sorgligt faktiskt. Nu är det snart slut liksom. Bara tentan, PMseminariet och labben kvar. Iallafall, efter föreläsningen så stannade jag kvar och jobbade med min PMgrupp som består av Lucas och Jonatan. Vi skrev klart hela PMuppgiften, score! Hur seriöst det blev vet jag inte haha, men skönt att ha det klart iallafall :) Vi var klara vid 15 ungefär och sen gick jag hem en stund och städade upp efter filmkvällen. Vindruvor över typ hela golvet haha. Sen vid 17 blev jag utfrågad på promenad i det fina vädret, så vi gick ut på en vandring som tog oss låååångt hemifrån. Varken jag eller min promenadkompis kände igen oss överhuvudtaget, haha. Vi hittade tillslut en jättestor park som såg ut som någon slags sverigeidyll (tänk ekoparken utan all skit och mycket grönare och renare luft och skog runt med tillhörande bäck med en bro över, typ). Kändes inte alls som att man var i Uppsala. Så där hängde vi ett tag i en hängmatta som vi hittade. Lyckades även med konsten att sen gå därifrån utan min mobil (som på något sätt ramlade ur fickan och ner under hängmattan) men upptäckte det rätt snabbt och gick tillbaka och hämtade den. TUR i oturen man kan ha ibland, fick fan lite småpanik där ett tag hehe. Och så hann man såklart med att köpa glass också, vad annars? När vi tröttnat på att gå vid typ 20 gick vi hem till mig och kolla på TV, snacka och chilla till sent på kvällen. Och så var den dagen slut! :)
 
IDAG är planen att plugga till tentan på onsdag. TAGGAAAAAAAA :P funderar på att kanske åka hem redan ikväll också, vi får se :D i helgen ska jag nämligen jobba!
 
 
Hela lägenheten luktar kokos tack vare mina nya doftljus :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0