Eclipse

HEJ
Nu har jag varit en såndär dålig bloggare igen :) men här kommer en summering av vad som hänt de senaste dagarna:
 
Onsdag kväll: Det blev tentafirande den kvällen tillslut :D vi peppade upp alla och blev en vädligt stort gäng som möttes på VGs nation för att fira att den sista tentan äntligen var över. Man kunde sitta utomhus så det gjorde vi, och snackade och drack öl tills dom stängde. Supernajs!
 
Torsdag: Ja... vad sjutton gjorde jag denhär dagen? Herregud, jag minns verkligen inte. Jo förresten. Jag träffade min labbgrupp och skrev ett tag, och satt sen kvar och snackade med Jonatan och även Jonas utomhus till kvällen. Och det var väl typ det som hände den dagen, som jag kommer ihåg det... haha. 
 
Fredag: Denhär dagen var väldigt mycket händelserikare än torsdagen haha. Först handledning med labbgruppen till 12. Sedan lunch och sen planerade jag, Måns och Jonatan att gå till Evolutionsmuseet. Vi har haft det som grej haha, att vi ska gå till museum. Så vi tog oss iväg dit, bara för att upptäcka att det va stängt :P så vi fikade en stund istället och gick på nån konstig utställning på biblioteket. Sen sa vi hejsvejs och jag tog tåget till STOCKHOLM där jag mötte upp JohannaFridaRonjaSofiAmandaDaniel. Vi planerade nämligen att gå till Gröna Lund :D sagt och gjort, vi hängde på Grönan heeeela kvällen. Det blev många timmar av åkande, favoriten blev helt klart Insane, SÅ rolig haha! Allt som allt en sjukt bra dag, kom hem till Uppsala igen sent på kvällen :)
 
Lördag: Drog hem till Strängnäs denna dag. Helt underbart väder och jag låg ute och solade en stund. Vårt hus blev även invarderat av en SJUKT stor geting. Lite över 5 cm lång. BRUTALSTOR. Satt och glodde på den i typ en halvtimme och vågade inte göra något. Sen när Max kom ut ur duschen så tvingade jag honom att släppa ut den, hehe. Han är bra att ha ibland <3 sen på kvällen hängde jag med till Christina och Johan (dom jag ska jobba hos i sommar) på middag och fotboll och gosa med kattungar. Jättetrevligt, och herregud, behöver jag ens nämna hur överjordiskt söta kattungarna var?! Dom hoppade runt, busade, bet i tårna, gosade och somnade i mitt knä. Så himla underbara. Ville bara sno med mig en hem, haha. Så fina <3
 
Söndag: Lång sovmorgon som sedan gick över i morsdagsfika med familjen + mormor & morfar som jag inte träffat sen Italienresan. Lagade middag till familjen sen också. Mysig dag hemma som jag behövde, var så mentalt trött på något vis. Lite familjetid :D 
 
 
Onsdags kväll :) 

 
Den enda bilden jag tog på Grönan haha. Movits! va där och spelade :D
 
 
HUR SÖTA?! Det va så kul, dom sprang runt som galningar i några timmar och däckade sedan totalt i nån timme, för att sedan va upp och springa runt igen. Haha!
 
 
Hemma! Där trivs jag. 
 
 
Äckelgetingen. Syns fan inte på bilden, men det va STOR. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0