Show must go on

Blir två inlägg då, hehe. 
Åkte till Uppsala med pappa imorse, och hade PMseminarium mellan 9 och 12. Det gick bra och vi blev godkända! Så nu är det bara labben kvar och sen är kursen klar :D efter satt jag kvar med gruppen en stund och skrev lite och käkade lunch. snackade lite osv. Sen tog jag mig hemåt. Svängde förbi Din Sko på vägen och hittade ett par MEGAFINA ballerinaskor som jag bara var tvungen att ha haha. Så dom är mina nu :) sen handlade jag mat också, mitt kylskåp ekade tomt sedan helgen. Sen har jag fixat i lägenheten som va lite av ett bombnedslag hehe. Och NU, mina kära vänner, tänkte jag ta tag i en sak som tyngt mig länge. Nämligen panthögen från helvetet! Haha, under åren som vi varit här har det samlats en väldans massa pantflaskor under skynket i köket. Ingen har orkat panta, och tja, jag har tyckt det ska bli rätt pinsamt iom att det är typ minst 40 colalightflaskor, som jag själv inte ens druckit :P men, nu tänkte jag ta tag i the walk of shame och panta allt! Fatta vilken förmögenhet, haha. Får se om jag lyckas få med mig allt...
Vad som händer sen ikväll vet jag inte. Har hittills inget planerat direkt. Så vi får se :)
 
Upd: Det blev... trumvirvel.... 71 spänn! JAG ÄR RIK. 
 
 
Haha, det syns inte riktigt på bilden hur mycket det är... :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0