Sociala klubben

HEJ!
Jag är ju inte jättebra på att uppdatera bloggen som ni kanske märker. Senaste jag skrev var för snart en vecka sedan, hehe. Men men. Så kan det gå! Delar upp skiten i två inlägg iaf så det inte blir en textvägg som är en meter lång. 
 
Vi börjar väll mer tisdags kväll då. Då gällde grillning! Vi blev ett par stycken, kanske 10 pers eller så, som samlades utanför Tiffany och grillade (med Tiffanys inflyttningspresent från oss, den lila rökmaskinen!) samt spelade kubb, lyssnade på musik, snackade och lekte marshmallowsleken (ni vet, Chubby Bunny, fast vi bytte ut det mot fenylalanin istället haha). Mitt kubblag ägde ut det andra kubblaget ALLA gånger. SCORE! Vi struntade dock i att gå till Snerikes och dansa, men kvällen blev sen ändå för mig, Tiffany och Måns. Vi bestämde oss nämligen för att stanna kvar och snacka till klockan halv 5 på morgonen om allt möjligt uppe hos Tiffany efter att de andra gått hem, så det slutade med att vi sov över där. Mysigt :D man var lite lagom trött morgonen efter när föreläsningen började vid 10, men skitsamma!
 
Onsdagen då. På föreläsningarna (ja, vi hade såklart två stycken den dagen bara för det) var jag lite sådär halvdöd i huvudet. Det var dock superfint väder så vi satt ute mest hela dagen då vi hade rast och lunch. Jag, Tiffany och Hanna passade även på att gå till Ica och köpa glass. Sen när vi slutat vid 15.30 typ så gick jag hem och rådäckade i sängen i någon timme för att sedan blir väckt för att gå ut på långpromenad och fika med en kompis till typ 21. Jag var helt övertygad om att det absolut inte skulle börja regna, men efter att vi sagt hejdå så började det såklart regna när jag gick hemåt, haha. Fail. Jag sprang iallafall hemåt och hade lite bråttom, för vid 21 skulle några komma på filmkväll :) det blev Måns, Hanna, Emma och jag och vi kollade på Nyckeln till Frihet och åt grönsaksdipp, wiho. Har sett filmen förut men den var lika bra för det, tåls att ses mer än en gång! Efter att dom gått hem stannade jag uppe läääänge den natten, snackade osv. Helt otroligt att jag orkade med den dagen egentligen, med tanke på hur himla lite jag sov natten innan. Skoj dag iaf :D
 
 
Det förlorande kubblaget ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0