Tenta 6 - CHECK!

SÅ, då var sista tentan gjord! Även denna känns faktiskt bra, haha. Men som vanligt återstår att se hur snälla dom är när dom rättar ;) men känns så fint att ha den ur vägen nu iallafall och att det inte känns skit :D Weho! Efter tentan tog jag en lite tur på stan och köpte eventuellt två toppar och en klänning, hehe. Enda gången jag får köpa kläder är typ efter tentorna :P så då gjorde jag det.
Nu är jag hemma igen. Det regnar utomhus och det är ju inte jättekul. Tänker sätta mig och kolla på film eller nåt. Ikväll (eller imorgon) planeras det tentafirande iallafall, eller som vi kallar det, "tentaöl". Vi får se vilken dag det blir :) men, det är ju ett tag tills det är kväll så vi får se vad jag gör tills dess haha. Gissar på en slappardag, länge sedan jag hade en dag då jag gjorde absolut nada. Ha en bra dag :D
 
 
Min profilbild på FB in the making, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0