Helg!

HEEEEEEELG!
Jätteglad. Men det är nu tentaveckan börjar, så borde ju plugga som en tok. Meeeeen idag kommer det inte att hända, ingen är förvånad :D
Iaf, är för första gången ensam i lägenheten då Ann är iväg till på söndag. Känns lite konstigt. Van vid att ha henne här nu ju. Men men! Idag har jag tagit sovmorgon och köpt en mössa för 60 spänn på bikbok samt en t-shirt med hål i ryggen på Monki. Tror aldrig jag köpt en mössa faktiskt, förrän nu. Men nu ska den användas!! Sen idag ska jag träffa Emil och träna och va med honom hela helgen, men innan dess ska jag typ intala mig själv att jag pluggat lite eller nåt samt äta lunch. Så mer spännande än så blir det inte idag!
 
Igårkväll blev en trevlig kväll med massa folk! Jag, Ellen, Minna och Eva träffades vid 19 och gick och käkade middag. Sedan gick vi till Värmlands Nation för att kolla på fotbollsmatchen mellan Sverige och Portugal! Det var vi och typ 200 andra i en sal haha och vi fick sitta allra längst fram, woho! Det är nog första gången jag faktiskt tyckt det var ganska kul att kolla fotboll, som alla vet är det ju inte det roligaste jag vet. Men det va faktiskt kul, mest för stämningens skull! Synd bara att vi förlorade :P Var hemma vid halv 12 kanske, skönt med en lugn kväll :)
 
//Posern som försöker visa upp sin nya tröja och mössa men misslyckas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0