Kycklingtröjan

Ledig idag! Sjukt najs. Kom hem för någon timme sedan efter att ha sovit borta som vanligt. Är dock väldigt trött, ont i huvudet och lite sånt. Sitter just nu och försöker komma på bra julklappar till folk. Herregud vad svårt det är :( jag är så dålig på att köpa presenter.
 
Nåt jag däremot är rätt bra på är att köpa grejer till mig själv. Igår inhandlades denna supermysiga tröja. Jag känner mig som en nyfödd kyckling/isbjörn/sälunge/ryss. FLUFF!
 
 
Nu ska jag och Ann äta lunch. Sen ikväll blir det lite Biljard på Interpool med Jonatan m.fl. som jag inte känner. Sen ikväll åker jag till Emil igen, han ska ju vara borta i helgen den muppen D: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0