Myshelg

Hallu!
De senaste dagarna har bara flygit iväg. Middagen i onsdags (??) gick bra och efter allt med datorn va klart så gick jag hem till Emil och sov. På torsdagen så hade jag kartövning och sprang sedan hem och åt lunch för att sedan åka ut till Polacksbacken där Ellen, Malin, Erika och jag gick en stund på UtnArm-mässan. Vi plockade på oss en del tygpåsar, glasskopor (haha), pennor och sånt. Rätt okej, man känner sig ganska duktig som gick dit även fast jag inte ens ska fortsätta plugga geologi haha. Sen handlade jag tillsammans med Ann, och vid 19 så mötte hon och jag upp Jonatan och en till snubbe från Psykologprogrammet för att spela biljard! Mina biljardskills har försvunnit kan jag säga, men kul var det! Faktiskt längtat efter att få spela biljard igen haha. Vi kom hem några timmar senare och efter det hämtade Emil mig :)
 
Fredagen bjöd på exkursion i Uppland mellan kl 8 och 17. Var helt okej, lite dåligt väder dock haha. Men vi kollade på lite olika grejer, minns helt ärligt talat inte särskilt mycket. Men men, dagen gick fort. Sen kom jag hem och åkte direkt till Emil, vi hade nämligen bestämt oss för att spendera hela helgen ihop. Sjukt länge sen vi gjorde det, det har alltid varit någon av oss som haft nåt för sig någon av dagarna. Så det blev mys med bland annat långa sovmorgnar, bio, laga god middag och sånt gulligt hela helgen. Jättefint och jättemys :D 
 
Så, idag då. Vaknade vid 10ish och gjorde mig iordning, vid 12 gick jag till EBC och köpte biljetter till en kommande fest åt Ann och mig och sen hem till lägenheten. Måste öva inför redovisningen imorgon idag, rätt nervös. Så himla länge sedan jag gjorde en presentation. Men det ska jag gå okej, hoppas jag. JAG SKA KLARA DET. Så det är vad jag ska göra till ikväll. Sen ska jag tvinga ut Ann på en promenad till pappas jobb och hämta en utskrift och sen nån gång ikväll har jag lovat att ge träningen en chans. Emil ska dra med mig till gymmet. Eh, ja. Vi får väll se hur det går. Sen sover jag nog hemma, måste träna som ett mongo till imorgon så jag inte dör. Tjohej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0