Sjuklingen

Hejhej
Lite deppig pga att jag nu sitter hemma och är sjuk istället för att ha kul och bada på Fyrishov med de från psykA. Har dragit på mig en förkylning och det blev ju inte direkt bättre av att vi hade faddermiddag igår. Kände mig krasslig redan igår morse, men ignorerade det och well, nu är det sämre. Och nej, jag är inte bakfull. Hatar sånt här. Känner mig så taskig när det blir såhär :( aja, vad ska man göra. Bara att helt enkelt inte bada och göra det värre liksom. 
 
Jag och Emil kom iväg till gymmet i förrigår iaf. Haha, kändes väldigt random, men var helt okej. Emil va snäll och hjälpte mig hela tiden samt garvade inte när jag bara klarade lägsta vikt på typ allt :P haha. Så ja, jag ger nog detta en chans. Kanske kan jag äntligen utveckla ett intresse för träning på något sätt. Vem vet?! Nu ska jag dock inte hurra alltför tidigt, utan testa några gånger och se hur det känns först :P detta lilla gympass har iaf resulterat i en ganska hård träningsvärk vid framsidan av axlarna. Inte skönt asså. Kan inte lyfta saker normalt :D
 
Igår hade jag iaf min seminariepresentation och det gick helt okej :) märker att jag har utvecklats och inte är lika panikslagen längre inför sånt, även om jag fortfarande hatar att göra presentationer. Man är ju sin egen värsta kritiker. Blev så förvånad när jag fick konstruktiv feedback och den inte innehöll något av sakerna som jag själv tyckte jag gjorde dåligt, utan bara några småsaker och sedan mest positiva. Det kändes så himla bra. 
Sen på kvällen var det faddermiddag med mexicotema och jag, Carro, Ellen och Malin lagade tacopaj och sallad till allihopa och sen hade vi det skoj hela kvällen. Kul kväll! 
 
Idag gäller flygbildsövning vid 13.15 och sen ska jag hem till Emil och mysa. Tjo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0