Flyttat!

Heeej!
Några dagar sen jag skrev då. Vi kör en lista på det:
 
Lördag: det slutade med att jag gick på släppet ändå efter många om och men. Och jag hade väldigt kul, trots allt :) så det blev en bra kväll tillslut tillsammans med Frederik, hans vänner, Måns och Stefan och Tiffany och Jonatan en stund :D var på riktigt olidligt otaggad innan men det slutade bra :D woop! Sen traskade jag hem till Emil och sov där.
 
Söndag: Vi tog en låååång sovmorgon (va så himla skönt) och vid 15 tvingade jag iväg Emil till Ikea :))))) där köpte jag massa nödvändiga och inte så nödvändiga men fina saker till lägenheten. Mycket nöjd, speciellt över en stor stickad filt :D sen handlade vi middagsgrejer och åkte hem och lagade världens godaste fisksoppa (på riktigt, sjukt god blev den) och hade myskväll. Najs najs söndag, yes!
 
Måndag: Flyttdagen! Dagen började med föreläsningar om vegetationsutveckling mellan 10-15 och efter det sprang jag hem till lägenheten och packade det sista och fick sedan hjälp av Ann att bära det till den nya. Sen vid 18 så åkte pappa och jag till Ikea och mötte Emil där (ja, jag var nervös även inför detta möte, men det gick bra det med :D) och köpte en säng och alla tillbehör som kan behövas till en sån. Sen åkte vi och ställde in den i den nya lägenheten och jag var officiellt flyttad. Wooooooop! Hejdå mysiga vindslägenheten i Lutis, kommer sakna den! Men tror jag kommer trivas minst lika bra här i den nya! :D så nu är jag och Ann roomies, tagga!
 
Tisdag: Föreläsning där vi kollade på pollen i mikroskop i 2h och sen var jag ledig, yay! Ann och jag lagade asgod lasagne och sen pluggade jag lite HP och efter det gick jag till Emil. Typ det som hände igår, liksom. 
 
Sådär. Idag då, så var jag ledig hela dagen. Så vid 10 mötte jag Erika, Karin och Carro och vi åkte ut till Ikea (ja, ni läser rätt, jag har varit på Ikea 3 gånger på 4 dagar. Störd). Fick såklart med mig lite grejer denhär gången också, hehe. Kom hem vid 14 ungefär och gick och hämtade mitt paket från HMhome på posten. Så nu är det fan färdigköpt med grejer till lägenheten, jag är nöjd :) Nu sitter jag hemma och pluggar till HP (liiiite stressad över det ja) och försöker va positivt inställd till det hela. Ganska svårt. Men men! Ikväll får vi se vad jag gör, tills dess ska jag kötta HP, woooooooooop!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tog ett tag innan jag fattade att HP var högskoleprovet och inte harry potter haha trög xD fick inget sammanhang haha aja. och jag är så nyfiken på emil, bara så du vet ;D men mys!!

Svar: hahah harry potter xD
Johanna FB

2013-10-23 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0