Mark Nut

Igårkväll spenderade jag som sagt tiden i den nya lägenheten tillsammans med Ann. Sjukt fin kväll. Började med att vi bar dit massa grejer från mig, typ saker till köket och gitarren och lite smink osv, och började fixa iordning inför flytten. Har fått halva badrumsskåpet nu och fyllt det med grejer och köket är typ komplett! Wiho! Sedan stack vi iväg och handlade middag och lite annat vi behövde, och sen lagade vi pasta med bacon&svampsås. Efter det blev vi aspepp på dethär med inredning och bytte spegelhyllan i badrummet, planerade vad jag ska ta med hemifrån samt gick in på HMhome och Ikea för att leta inspiration/saker vi vill ha. Blev eventuellt en liten beställning från HMhome, hehe. En kudde till mig och två brödkorgar till köket. Oj vad fluffigt och rosa det blev. Men men! Man måste fan få köpa liiiite grejer ändå. 
Sen så var vi även väldigt duktiga och pluggade inför HP i typ tre timmar! Fan mycket självklara saker man har glömt, vi höll på att dö av skratt ibland när vi va så himla tröga. Tur att man upptäcker såna saker innan själva provet iaf. Men ska kötta HP fram tills dagen den kommer, ska fan klara det!
 
Så, idag tänkte jag plugga HP och sånt. Sen måste jag hämta linsvätska hos Ann som jag av någon anledning valde att ta dit igår, trög. Ikväll blir det förmodligen släpp på ÖGs, men är inte jäääättetaggad nu iom att det inte verkar bli någon förfest!?!? Lite tråkigt, halva grejen ju :( så vi får se hur det blir, det får dagen avgöra. Imorgon blir det iaf en lång sovmorgon och mysdag med Emil, wiho! Längtar dit :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0