Pärlor

Hej!
Idag är jag myyycket positivare till livet än igår :) 
Dagen började med 3 timmars profilritning (inte världes roligaste men rätt slappt ändå) och sen tillbringade jag några timmar (!!!) i stenrummet och lärde mig faktiskt väldigt mycket! Så alla bergarter och mineral känns rätt okej nu. Bara fossilerna kvar! Sen vid 15 mötte jag upp Hänget (en blandning av dom jag umgås mest med från min kurs samt lite GeoSammare och biologer) på café Storken och fikade till runt fem halv sex typ. Mycket trevligt, alla är så snälla och gulliga :D och jag fick äntligen äta deras hallonkokospaj igen, alltså den är SÅ GOD. Helt galet!!
Efter fikat gick jag hem till Ann (och min framtida lägenhet höhöhöh, flyttar dit efter tentan!!) där även Linnea var på besök. Vi snackade och jag fick låna en klänning till gasquen på lördag. Puh, då slipper jag oroa mig för det liksom. Knälånga klänningar som inte skriker tant är nämligen sällsynt. Så det fick bli en hellång :) Där stannade jag iaf till sju och sen gick jag hemåt. Svängde förbi HM på vägen för att köpa strumpor, det är på riktigt någon som har sönder alla mina :( Nu har jag iaf snart käkat klart min middag och tänkte va duktig och försöka plugga lite tills jag får annat för mig. 
 
Trevlig kväll allihopa! 
 
 
Extramaterial för den mineralintresserade (hehe): Klorit, Biotit, Muskovit, Talk. Alla olika form av silikater. Wiho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0