Hissen går inte ända upp

Imorgon åker jag iväg till Estland! Weho!
Idag har vi fått kvittera ut hjälmar, västar och sånt. Sen hade vi föreläsning och så har jag hunnit kolla stenar en stund och sen hade vi övning i kartografi och profilritning. Allt detta breddes ut mellan 10.15 och 17 :P Lång dag! Sen åkte jag och Eva till Claes Ohlson och köpte termomugg (yay!) och sen till Forex för att växla pengar. Och där nämnde Eva lite i förbifarten att man inte fick glömma passet och då kom jag på att FUCK HELVETE JAG HAR GLÖMT PASSET HEMMA. Jag tänkte INTE fina grejer då. Total panik. Ringde hem och försökte komma på en lösning och.... det löste sig. Mamma åker nämligen till Sthlm imorgon för en kurs och är ledig vid lunch, så jag tar tåget en timma tidigare än tänkt och möter henne där och får passet och försäkringskortet. PUH..! Herregud vad stressad jag blev, är fortfarande helt död i huvudet. Fattar inte hur jag kunnat helt totalt förtränga en sån viktig grej. Men, ibland är man helt enkelt dum i huvudet, och då är det tur att man har så fina föräldrar som hjälper en. Men jag lär ju inte slappna av förrän jag har passet i handen, och det är lite tråkigt att jag måste åka en timma tidigare än dom andra som jag planerat att åka tillsammans med :( men det är smällar man får ta.
 
Nu ska jag packa och äta middag och sen drar jag iväg för kvällen. Imorgon vid middagstid lämnar färjan Sthlm och jag kommer hem på måndag igen! Ha det fint här hemma allihopa, så hörs vi när jag är hemma igen!
 
Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Elisabeth

men det funkar ju med körkortet också inom EU :D

Svar:
Johanna FB

2013-09-24 @ 19:35:26
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0